Богдан Коваль: «Не виключаю можливості підписання індивідуальних контрактів»

Директор представництва Umbro в Україні розповідає про діяльність компанії «Umbro» на українському ринку, а також аспекти співпраці з АФЛУ

«У нашої компанії максимально індивідуальний підхід»

- Розкажіть, чи ви займалися якимось видом спорту?

- Я приблизно з 4-го класу займався футболом у клубі «Орбіта». Навчався у Запоріжжі, а там також був усім нам відомий «Металург». Втім, щоб там грати, треба було кидати школу і вчитися у спецкласі, а мої батьки на це не погоджувалися. Першим тренером був Юрій Васильєв і ми навіть грали в обласних змаганнях. Так тривало до 10-го класу, коли довелося робити вибір: йти у футбол чи займатися чимось іншим. Як бачите, вибір пав не на користь короля спорту. Однак бажання грати завжди було. На мою думку, це один з найцікавіших видів спорту, адже з одного боку є команда, а з іншого боку можна проявити себе індивідуально. Та й взагалі це дуже красива і чоловіча гра, хоча жінки теж грають. Одразу згадав «Біличанку-НПУ». Ми грали офісом проти них і, чесно кажучи, були знищені цією командою молодих дівчат (посміхається).

- Чи є у вас найулюбленіша модель екіпірування, яку ви продаєте?

- Найулюбленішої немає, так само, як і не має бути улюблених дітей. Майже кожна серія і модель для мене як діти. Мені насправді подобаються усі наші товари. Я знаю як вони народжуються, починаючи від дизайнерського відділу і закінчуючи тим, як потрапляють на ринок. Вони усі різні і в усіх є свої переваги та недоліки, однак, в цілому, кожна модель розрахована на якусь конкретну аудиторію.

- Чи є у Вас якийсь життєвий девіз?

- Такого щоб був написаний у мене на дверях точно немає (посміхається). Я вважаю, що всі робітники нашого офісу будують команду, так само, як це відбувається у футболі. Ми вчимося перемагати. Це власне і є девізом – вчитися перемагати власною командою. Якщо оперувати такими термінами, то є команди сильніші за нашу, але ми все одно не сходимо з ринку. Інколи ми перемагаємо, іноді програємо, час від часу граємо внічию, але змагання триває. Отже, головне – створити команду і привести її до перемоги.

- Який вид спорту є пріоритетним для компанії «Umbro»?

- Звичайно, що футбол. Це звичайне явище через те, що бренд чисто футбольний. З огляду на це, усі зусилля в просуванні бренду спрямовані саме на короля спорту.

- Що ви вважаєте найбільшим досягненням компанії за період роботи на українському ринку?

- Те, що ми достатньо твердо закріпилися на цьому ринку. Це було непросто, зважаючи на те, яка була конкуренція. Не скажу, що ми дуже задоволені тим як працюємо на сьогоднішній день, але, все ж, стали відомими, а це головне. Коли ми починали роботу, то продукцію «Umbro» важко було зустріти на вулицях Києва, але тепер ситуація явно змінилася. Нас знають покупці як серед професійних клубів, так і серед аматорських колективів та й просто пересічних людей.

- Хто ваш головний конкурент на ринку спортивних товарів?

- Ситуація на цьому ринку мінлива і неможливо визначити що буде завтра. На сьогоднішній день дуже активно себе поводить «Joma». Ми з ними конкуруємо в певних сегментах, але це дешевший бренд. В інших позиціях йде активна боротьба з «Nike» і «Adidas», іноді перетинаємося з «Lotto». Коротко, всі відомі бренди, які представлені в Україні і працюють в футболі, так чи інакше являються нашими конкурентами.

- Чи є спеціальні товари для українського ринку?

- Так щоб спеціально для України нічого не робили, але наша компанія орієнтована на події. Коли відбувалося Євро-2012, «Umbro» проявляв серйозну активність, наприклад, були представлені спеціальні колекції м’ячів. Якщо говорити про щоденні справи, то ми максимально індивідуально підходимо до кожної команди Прем’єр-ліги чи ПФЛ. Наприклад, якщо взяти донецький «Металург», з яким ми співпрацюємо з 2008 року, то там у нас завжди унікальна колекція, якої немає в каталозі. Вона розробляється спільно з командою. Коли робиш унікальне екіпірування для якогось клубу, то це робота високого рівня. Крім того, наша компанія орієнтується на масовий ринок, щоб задовольнити потреби, які постійно виникають. Як ми знаємо, зараз не дуже сприятлива фінансова ситуація, тому ми намагаємося розробити колекції, які б тримали якість нашої марки, але були б трошки дешевшими, ніж раніше. Це складно, але ми шукаємо такі шляхи і в нас дещо виходить. Нещодавно у нас з’явилася лінія, яка твердо конкурує з «Joma», хоча раніше такої цінової пропозиції у нас взагалі не було. Просто нам вдалося зорієнтувати її під вітчизняний ринок.

«У якісній формі ти змінюєшся всередині»

- Компанія «Umbro» активно підтримує аматорський футзал в Україні загалом і АФЛУ зокрема. Причому як на дитячому, так і на дорослому рівні. В чому полягає суть концепції партнерства?

- Ми розглядаємо ринок не тільки суто з професійного боку, коли можна отримати якусь вигоду. Вся концепція нашого офісу, та й світового мабуть теж, - любов до футболу. Для нас немає великої різниці хто займається футболом: професіонали з високими зарплатами чи прості люди, котрі люблять цю гру. Не буду кривити душею, таким чином ми і себе популяризуємо, але не треба скидати з шальок терезів і те, що цим наша компанія розвиває футзал. Саме тому «Umbro» активно працює з дитячими лігами, уболівальниками. В такій царині важко говорити про якісь заробітки, однак це виховує наших гравців. Виховує в чому? Форма – це певного роду культура. Коли ти перед грою одягаєш форму і бачиш таких же суперників, то у тебе всередині щось змінюється. Ти по-іншому відчуваєш командний дух, але це приходить з досвідом. Я таке переживав у дитинстві, коли грав у футбол. У якісній формі ти змінюєшся всередині. Цей факт відомий усім, хто займається спортом. От ми й намагаємося це донести не тільки до професіоналів, а й до простих людей, тому відбувається така активна співпраця.

– Яким чином співпраця відображається візуально?

- Ми, звичайно ж, проявляємо активність в цьому напрямку: у нас є банери, регулярно нагороджуємо команди подарунками і т.ін. Ще раз повторюся, що наша головна мета не полягає в тому, щоб ми використовували всі ці ліги для просування свого бренду. Це 50% того, що ми прагнемо, а інші 50% - взяти участь у вихованні культури. Це важливо як серед аматорів, так і дітей. Через те прояв – це коли команда одягнена у нашу форму, бо всі бачать цей значок і знають, що це «Umbro». Те, що висять плакати на змаганнях, то це комерція, але від цього нікуди не подінешся. Хто захоче придбати екіпірування, то знатиме де – ось власне і все. Як то кажуть «форма буде говорити сама за себе». Коли людина одягає нашу футболку, то вона розуміє, що це якість і наступного разу їй захочеться одягти щось принаймні не гірше.

- Компанія «Umbro» надала безкоштовні м'ячі Екстра-лізі. Якими Ви бачите перспективи співпраці з ЕЛ?

- Ми із задоволенням співпрацюємо з усіма, з ким знаходимо спільні точки дотику. Тут уже більше комерції, бо йде різний рівень витрат. В Екстра-лізі не можна задовольнитися 10-ма чи 20-ма м’ячами, а потрібні широкомасштабні проекти. Звичайно, що ми дуже раді співпраці з Екстра-лігою і будемо намагатися її продовжувати. У перспективі головне, щоб у лізі все було гаразд, бо фінансування усіх професійних команд скорочується. Звичайно, усе не зникне, але найближчим часом буде важкувато. Ми завжди відкриті до співпраці з будь-якими лігами і організаціями.

- Що стало вирішальним фактором для компанії «Umbro» в позитивному результаті партнерства з АФУ і АФЛУ?

- Як і на будь-якому етапі спілкування – зійшлися інтереси. Ми зробили пропозицію, а вони погодилися.

– Чи можливо, що в рамках подібної співпраці буде підписано індивідуальний контракт з кимось із гравців?

- Коли укладаються персональні контракти, то це проект міжнародного масштабу. «Umbro» активно спонсорує гравців на ринках, але питання в тому наскільки ми відомі у світі. Існує можливість підписання подібного контракту між кимось із гравців команд Екстра-ліги і бренду «Umbro», але треба бути чесними – український ринок не розглядається як першочерговий. Наприклад, в Бразилії охочіше підписали б подібний контракт з кимось із гравців, бо той ринок цікавіший. Ми такі спроби робили, але у футболі, проте не зійшлися в ціні. Наша компанія готова до перемовин і якщо зможемо дійти згоди, то подібна угода матиме місце.

- Які спільні заходи провела і планує проводити компанія «Umbro» з АФЛУ, ЕЛ, ФФзК у рамках своєї співпраці?

- Це все затверджується, але скажу відверто – у нас ще не прийнятий бюджет на цей рік. Тому зараз можу сказати лише те, що робота в цьому напрямку ведеться. Поки що все у стадії невизначеності, але спільні проекти будуть. Якщо казати про щось не дуже масштабне з невеликими витратами, то «Umbro» активно приймає участь у нагородженнях, проявляє себе у навколофутбольних речах, таких як збори уболівальників.

Андрій Гулій, спеціально для Аматорської футзальної ліги України

 



В лиге участвуют
33 турнира 
1166 команд    14203 игрока
Ассоциация футзала Украины Select Joma в Україні
Лидеры чемпионатов АФЛУ
Город Старт/Лидер

1

Херсон Арсенал
2 Харьков Nik&Ars
3 Киев 21/10/2017
4 Запорожье 21/10/2017
5 Хмельницкий 28/10/2017
6 Житомир 28/10/2017
7 Одесса 29/10/2017
8 Сумы 29/10/2017
9 Черкассы 11/11/2017
10 Ивано-Франковск 11/11/2017
11 Волынь 11/11/2017
12 Винница 11/11/2017
13 Днепр 18/11/2017
14 Кировоградская обл.
15 Ровно
16 Тернополь 18/11/2017
17 Полтава 19/11/2017
18 Тернополь
19 Николаев
20 Черкасская обл.
21 Николаевская обл.
22 Луганская обл.
23 Волынская обл.
24 Закарпатская обл.
25 Черновицкая обл.
26 Краматорск
27 Ужгород


Ставьте лайк, и Вы будете видеть наши новости в своей ленте в соцсетях: